SOS steunt nieuwe weggeef-kledingbank Zoetermeer

Iets geven aan een ander in moeilijke tijden is precies wat de nieuwe Weggeef-kledingbankzoetermeer.nl van stichting Meve doet voor haar bezoekers. Op Dijkwater 3 2715ea Meerzicht 079-7850726 in Zoetermeer heeft Raimond Pouw in slechts drie maanden tijd een kledingbank voor de minima opgericht. De kledingbank is er voor iedereen met een aantoonbaar minimum inkomen. Men kan gratis een aantal kledingstukken, schoenen, accessoires, tassen of ander textiel meenemen. Stichting SOS Zoetermeer steunt deze jonge stichting. Wij verwijzen onze klanten dan ook graag naar deze kledingbank. De kledingbank van Raimond is elke werkdag open van 10:00 uur tot 14:00 uur. Heeft u nog bruikbare kleding die u niet meer nodig heeft kunt u die afgeven tijdens de openingstijden. Meer informatie over de kledingbank vindt u op kledingbankzoetermeer.nl.