Nieuw bestuur, nieuwe look

In 2015 is Stichting SOS Zoetermeer een nieuw bestuur rijker. SOS verwelkomt Rob Versteeg als nieuw bestuurslid en penningmeester. Wil Hebink is vanaf 2015 voorzitter van Stichting SOS Zoetermeer en Erica van Donk neemt als bestuurslid ook het secretariaat voor haar rekening. Helaas nemen wij ook afscheid van Desiree Baan als voorzitter en Bas Hogebrug als bestuurslid. Stichting SOS Zoetermeer wilt hun beide bijzonder bedanken voor hun jaren lange inzet om Stichting SOS Zoetermeer op te bouwen. De nieuwe samenstelling van het bestuur gaat gepaard met een nieuwe “look en feel” voor zowel het logo, als de website. In de nieuwe kleurstelling wordt vooral diversiteit duidelijk aangegeven door de voering van drie kleuren. Tevens is het logo nog minimalistischer vormgeven door de teksten “Stichting” en ” Zoetermeer” te laten vervallen in het beeld en tekstmerk. De naam “SOS” is inmiddels een begrip geworden in Zoetermeer.