Het bestuur van Stichting SOS Zoetermeer

Mevrouw W. Hebink

Voorzitter van bestuur van Stichting SOS Zoetermeer

Wil Hebink is een van de oprichters van Stichting SOS Zoetermeer. Al vanaf het begin zet zij zich met hart en ziel in voor de clienten en de ontwikkeling van de stichting. Als ervaringsdeskundige en gediplomeerd schuldhulpverlener heeft ze een schat aan kennis en door haar gewaardeerde inzet houd zij zich ook nog bezig met het reilen en zeilen van de stichting intern. Met haar inzet heeft ze hiervoor de vrijwilligersprijs 2013 gewonnen.

De heer R. Versteeg

Bestuurslid van Stichting SOS Zoetermeer

Met objectiviteit, een heldere blik en duidelijkheid had Rob al snel, naast het coördinatorschap, een plek verdiend binnen het bestuur van Stichting SOS Zoetermeer. Zijn gedrevenheid reikt zelfs tot aan de kleinste details, maar ook weet Rob de grote lijnen niet uit het oog te verliezen. Rob is voor het bestuur een echte aanwinst. Rob is onze trouwe hond binnen de stichting. Hij is een inspirator voor de stichting en onze clienten.

Bestuurslid van Stichting SOS Zoetermeer

Vacature

U bent van harte welkom om uw capaciteiten en vaardigheden verder bij ons door te ontwikkelen. Wij zien uw aanmelding tegemoet!